تلفن تماس
88877897-8
موسسه حقوقی دادگان / وبلاگ / خانواده / وکیل خانواده و دعاوی مرتبط با خانواده

وکیل خانواده و دعاوی مرتبط با خانواده

نوشته شده توسط مرکز مشاوره
#نفقه #ازدواج


حقوق خانواده و مسایل آن یکی از رشته‌های مهم حقوق می‌باشد . مشاور حقوقی خانواده و وکیل خانواده – خانوادگی وکیلی می‌باشد که مطالعات وکیل و تخصص و تبحر وی در زمینه ی دعاوی و پرونده های خانواده می‌باشد که به جهت فعالیت و مشاوره حقوقی خانواده و اعلام وکالت در زمینه امور خانواده باعث کسب تجارب و مهارت در این زمینه شده است .که با تخصص و تجربه‌ای که دارد ، بتواند به اشخاصی که درگیر مشکلات و دعاوی خانوادگی هستند کمک شایانی نمایند تا اختلافات خانوادگی هر چه سریعتر و بادقت برطرف گردد .لذا یافتن مشاور و وکیل متخصص خانواده با توجه به گستردگی دعاوی و تخصصی شدن آن لازم است افراد و خانواده‌ها در کنار خود وکیل خانواده – خانوادگی داشته باشند تا از معضلات و مشکلاتی که ممکن است خانواده را در معرض خطر قر ار دهد برهاند .همچنین عنوان وکیل و مشاور ویژه خانواده ، در جهت پیشگیری و جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات و درگیریها نقش مهمی ایفا می نماید . در گام اول وکیل خانواده سعی در پیشگیری از  بروز اختلاف و دعاوی دارد و در صورت وقوع اختلافات و دعاوی خانواده ، به جهت تخصص و تجربه‌ای که داراست به بهترین نحو نسبت به حل و فصل دعوی و نتیجه مطلوب اقدام می نماید . 

آنچه که حایز اهمیت است این است که نمی‌شود یک دعوی را چندین بار طرح کرد . هر دعوی قابلیت یک بار طرح شدن را دارد لذا اگر اشتباهی در تنظیم دادخواست و دفاع صورت پذیرد ، انجام و اعلام وکالت توسط وکیل خانواده متخصص کاری دشوار می‌باشد . پس باید در انتخاب وکیل دادگستری خانواده – خانوادگی و دریافت مشاوره حقوقی دقت لازم را به عمل بیاورید .چرا که برخی از دعاوی بسیار دشوار می‌باشد مانند دعاوی اثبات نسب ، اثبات زوجیت ، تمکین ، طلاق از طرف زوجه ، اعسار و .. که توسط وکیلی که تجربه و سابقه در این زمینه ندارد باعث از دست رفتن فرصت ها می‌شود . 

بنابراین آنچه پیشنهاد می‌دهیم این است که دعاوی و پرونده های خانوادگی را به وکیل متخصص دعاوی خانواده – خانوادگی بسپارید تا نتیجه‌ای مثبتی را کسب نمایید .

همه افراد و اشخاصی که دارای مشکلات و دعاوی حقوقی و کیفری می‌باشند خواستار این هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل محول نمایند . حال اینکه انتخاب بهترین وکیل و وکیل متبحر چگونه صورت گیرد جای سؤال است ؟ با توجه به تخصصی شدن شاخه‌های حقوق و گسترش دعاوی حقوقی و کیفری ایران نیز همچون سایر کشور های توسعه یافته لازم است وکیل دادگستری با توجه به سوابق و تجربه و تبحری که در پرونده های حقوقی و کیفری دارند زمینه ی وکالت خود را به نحو تخصصی انتخاب و اعلام وکالت نمایند . که این مهم در صورتی که صورت پذیرد مطمئناً نتیجه‌ای که عاید موکل می‌شود بسیار خوشحال کننده خواهد بود . لذا مرکز مشاوره حقوقی دادپرس پیشگام در این زمینه می‌باشد که با تخصص گرایی وکیل دادگستری که در مؤسسه حقوقی فعالیت می‌کنند دپارتمان های تخصصی را ایجاد نموده است که یکی از این دپارتمانها وکیل خانوادگی – خانواده می‌باشد که تعدادی از وکلایی که متبحر در این زمینه هستند اعلام وکالت می‌کنند .
 

خوش آمدید، جهت دریافت مشاوره تلفنی با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید